I am using the internet

Din moment ce blogul acesta poate fi accesat de pe google, cateodata ai ocazia sa dai peste el atunci cand de fapt ai vrea sa gasesti altceva. Sa rezolv deci cateva din problemele cititorilor mei ocazionali de pe internet:
-cum se poate urmari HBO pe net: www.hbo.ro – incearca aici
-piatra taurului: draga, sunt taur, dar nu am nici o piatra. sincer.
-o femeie taur si un barbat scorpion: ar rezulta un copil de toata frumusetea. de unde sa stiu eu?
-cum sa aflii daca un baiat te iubeste? intreaba-l, dar sincer, eu cred ca ai alte probleme daca iti pui problema asta.
-blog manelist zidit usa: nu ai nimerit unde trebuie, imi pare rau.
-cine sunt eu?: iarta-ma, n-am cum sa te ajut. nu pot decat sa iti spun ca ma cam indoiesc ca vei gasi raspunsul la asta pe net.
-poze cu ciocanitoare: n-am.
-poze ciocanitoare: serios.
-poza vulpe: ce vreti voi de fapt de la mine?
-Cite pasari sunt pe lume: destule. nu cred ca a aparut vreun nebun pe lumea asta care sa le numere. dar mai stii…
-ce mai zice pe net: netu zice multe. nu-l crede de fiecare data.
-TAUR: asta asa e.
-sex cu animale: asta m-a lasat fara grai. am asa ceva pe blog si nu stiam? google are multe idei cateodata.

Ce uameni…n-am ce zice, internetul e o tara libera (ca Elvetia, de exemplu).

One thought on “I am using the internet”

  1. Maestre m-ai făcut să râd… eu eram supărat şi am dat aşa la vrăjeală pe căutare pe google… asta asa e… aşa când sunt nervos fac lucruri anapoda… mă azez pe ideea lui murphy, dacă ai reuşit… sigur ai greşit undeva! :))răspunsul ar pute fi asta asa e… şi de fapt căutam imagini… şi mi-a plăcut superba şi amuzanta imagine ce însoţeşte postul acesta. asta asa e… :))) cred că am să o folosesc ca semnătură pe forum! :))) asta asa e…
    şi încă ceva… unii caută pe net tot soiul de tâmpenii… sex cu animale asta lasă cam pe toţi fără grai… asta aşa e.. :)))

    Mişto postarea! asta aşa e :)))

Leave a Reply

