Vai mie

Cineva imi spunea zilele astea ca i-ar place sa aiba timp sa citeasca din nou mai multe carti in paralel. I-am spus ca nici eu n-am timp pentru asa ceva, dar ca nu ma pot abtine. Senzatia unei carti nedeschise, furnicaturile din varfurile degetelor, vocea interioara care te indeamna sa o deschizi si sa vezi cum incepe, ce ritm are, ce sunet au paginile atunci cand le intorci pentru prima data intre maini. Aaa…nu mai continui.
Azi am terminat un lung sir de carti dragi mie, ceea ce m-a lasat cu un gust ciudat si doar cu iluzia ca o sa am mai putine carti incepute. Este cea mai lunga serie pe care am citit-o pana acum. Trei trilogii a cate trei carti, adica 9 carti care au depasit chiar si Dune-urile lui Frank Herbert care au fost citite si rascitite cand eram mic. Terminandu-le pe acestea astazi, m-am simtit ca si cum am lasat sa treaca pe langa mine un prieten. Cred ca de-asta imi sunt dragi.
Din pacate asta nu m-a ajutat mult la lista mea, pentru ca oricum am 3 carti incepute in clipa de fata si alte cateva care stau sa urmeze dupa acestea. In orice caz, sambata am trecut prin libraria Eminescu si mi-am mai luat doua carti: Marquez (yeah, i’m obsessed) si Zelazny – Lordul luminii (in romana – iarta-ma finu, dar am promis cuiva ca-i iau sa citeasca o carte SF, si o s-o citesc si eu). Iar in weekend ma duc la Gaudeamus…
Greu cu timpul liber, mai ales atunci cand il pierzi degeaba pe net sau frecand menta in loc sa faci ceva constructiv cu el..

1 thought on “Vai mie”

  1. Zelazny – Lordul luminii (in romana – iarta-ma finu, dar am promis cuiva ca-i iau sa citeasca o carte SF, si o s-o citesc si eu)

    it’s ok finu

Leave a Reply

