Gaudeamus 2006

E un film numit Teoria conspiratiei, in care personajul interpretat de Mel Gibson nu putea sa se abtina sa nu cumpere o carte (De veghe in lanul de secara mi se pare – sa ma corecteze cineva daca gresesc) de fiecare data cand o vedea. Asa ma simt si eu cand merg undeva si vad carti scrise de Marquez.
Am mers vineri pana la Gaudeamus impreuna cu Zak. Trebuia sa ramanem la lansarea celor de la Tritonic, dar nu am facut asta. Doar lansau prequelurile la Dune, ce naiba. In schimb, ne-am fatzait de colo colo sa vedem ce gasim anul asta. Oferta ne-a cam dezamagit; prea multe edituri care nu ofereau mai nimic si prea putine edituri consacrate, care de fapt nu ofereau ceea ce trebuie. In cele din urma nu am putut sa ma abtin si am cumparat doua carti de Marquez, iar Zak a luat vreo trei carti de Murakami si a ramas fara bani. Ne-am mai fatzait prin fata pe la Tritonic si apoi am plecat acasa.

Zak si idolul lui (celalalt in afara de mine).

Sambata am fost iarasi la Gaudeamus, cu ocazia lansarii Oanei, pe care tin sa o felicit pentru faptul ca s-a lansat pentru a doua oara la noi si sper sa scoata carti si in continuare si sa aibe parte numai de bucurii. ( dar speram sa nu ma oblige sa-mi dea cartea 😀 )

Oana Stoica Mujea – lansare la Gaudeamus, 25 noiembrie 2006. (sa nu zici ca nu ma gandesc si la tine :P)

Vedere de ansamblu catre standul Tritonic.

Sper sa pun pe blog si poza de grup pe care o sa o primesc de la Oana cu prima ocazie.

1 thought on “Gaudeamus 2006”

Leave a Reply

