despre ce nu s-a spus inainte de revelion

Ei na, si sa-l las pe Zak sa spuna ultimul cuvant? Nici vorba😛
Cu toate ca ar trebui sa zic si eu ceva de cat de bun/rau a fost anu care aproape a trecut, imi voi exercita dreptul administrativ de a refuza, in mare parte pentru ca nu vreau sa-mi aduc aminte de unele ipostaze care se repeta intr-un ritm ametitor in mintea mea chiar si atunci cand nu am chef. In fine. Acest post nu este sponsorizat de ceai.

Uite, ca sa fac un flashback de moment, imi aduc aminte de concertul Depeche Mode la care am mers, intr-o perioada cand privighetoarea canta ziua si din halbe curgea miere. Alte vremuri trecute.

Daca am realizat ceva anu asta? In afara de Not sober in Dublin (numele de formatie, care nu este inca definitivat) ?
Pai…Poate ca ar trebui sa incep cu planul profesional, cariera studenteasca si alte prostii de care nu sunt mandru, deci de care o sa refuz din nou sa discut. Al doilea plan care ar fi trebuit sa vina imediat dupa cel profesional nici nu va fi pomenit aici.

Asa ca mai ramane timpul meu liber de discutat. Pot spune cu un oarecare semn de satisfactie ca anul asta m-am reapucat incet-incet de scris (dupa o pauza de aproximativ un an de zile). Spre sfarsitul anului am facut tot posibilul sa reincep sa citesc pana ma uita Dumnezeu undeva, dar din pacate ghidusia asta mi-a mers de-abia de prin decembrie (pentru mai multe lamuriri vezi lista mea aici). Spre final pot spune cu mandrie ca l-am asimilat pe finu (zak) in majoritatea hobby-urilor mele, de la cross-checking pe ringul de hochei pana la Marquez, sau de la Football Manager (despre care n-a mai apucat sa scrie ceva pentru ca stie cine e mai bun la povestea asta) pana la formatia mentionata anterior.
La randul lui, Zak m-a prins cu chestii de la bookblog (vezi linkul din partea dreapta) la James Morrison (despre care o sa apara aici un articol in viitor).
Nu in ultimul rand, ca o culminatie a timpului meu liber si al lui zak, a aparut blogul asta care, daca nu ai dat din intamplare de el in timp ce cautai zodiacuri sau sfaturi in dragoste, s-ar putea chiar sa-ti placa.

Planuri pentru anul nou? Am invatat sa nu mai am asteptari sau planuri.

Planuri de revelion? Am vazut reclama aia la Pro tv unde se invarteau toti ametitii facandu-se ca danseaza si toti manelistii care vor incalzi sufletele maselor de romani prin simpla lor prezenta pe sticla si in difuzoare.
Daca ar fi sa ma uit la televizor de anul nou ar trebui sa fiu prea beat ca sa-mi pese (cu sau fara sticla de vodka mentionata in postul de mai jos…probabil cu ea), insa sper ca nu se va ajunge aici.

Nu mai am multe de zis, asa ca va urez sa ne vedem si la anul la fel de fericiti si cu aceeasi concluzie:

Leave a Reply

