slide away

Am cumparat o carte azi.

Alin: macar nu e murakami.

Ahahaha (domnule Murakami, va rog mai scrieti carti pentru ca nu mai am ce citi).

Initial nu aveam de gand sa ma aproprii de ea, dar in cele din urma mi-am zis sa vad cam ce se publica la noi, si ce scriu romanii. Poate ca mi-am ales prost cartea, pentru ca autorul nu este tocmai tipic.

Ion Manolescu, Derapaj

Ion Manolescu – Derapaj
Ion Manolescu e profesor la Facultatea de Litere, unde invat si eu. Ce lume mica. Semestrul trecut a predat un curs numit “Introducere in tehnica lecturii”, care a fost cursul meu preferat, mai precis partea in care am vorbit de comic books. Cred ca avem nevoie de mai multi profesori ca Ion Manolescu, doar ca mi-a dat 8 la examen asa ca recenzia de pe www.bookblog.ro o sa aiba cel mai mic scor posibil (4 stele).

Glumesc, glumesc. S-ar putea sa nu termin cartea pana luni, pentru ca are 650 de pagini – daca tot scrii ceva scrie. In cel mai rau caz pot sa scriu o recenzie fictionala, ca un ghid de calatorie intr-un loc unde nu am fost niciodata. Dar cred ca asta ar implica mai mult efort decat o recenzie normala. Oricum, vedem saptamana viitoare.

Cam asta e, ma duc sa mai exersez ceva la chitara. De asemenea saptamana asta ma apuc de scris la urmatoarea mea nuvela, va rog s-o anticipati.

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

8 thoughts on “slide away”

  1. e o recenzie destul de proasta.

    ideea initiala era sa convinga lumea sa nu citeasca romanul. Cred ca m-am incurcat undeva pe drum.

    oricum, lectura placuta.

  2. O recenzie cred ca trebuie sa fie o recenzie si atat. Nu buna sau proasta. Cat despre a convinge pe cineva sa citeasca sau nu… depinde ce vede fiecare printre randuri. Mie mi-ai starnit curiozitatea, sa zicem. In general, am o retinere inca fata de scriitorii romani. Prea scriu sumbru, gri, nu reusesc sa se desprinda de “vremea aia”.

  3. Derapaj are destul comunism in el cat sa-ti ajunga pentru foarte multa vreme. Dar e pus acolo cu un scop, si intr-o anumita masura e in regula.

    Nu cred ca o sa-ti schimbe parerea despre scriitorii romani, cel putin nu foarte mult. Dar cartea este oricum peste medie.

  4. mai zi de ion manolescu, poate imi schimb optiunea cu… optionalul pentru anul II; inteleg, din cat mi-am aruncat ochii pe-aici, ca suntem colegi?

Leave a Reply

