rock’n roll has let me down

Nu chiar.

Mai bine zis aia care fac B’ESTIVAL.
Aseara eram intr-un bar, ascultand rock live. La un moment dat aia de la masa de langa mine se ridica si pleaca, lasand in urma un exemplar din Sapte Seri. Frunzaresc revista si la un moment dat ii arat lui Theo un paragraf despre B’ESTIVAL. Dupa o parlamentare scurta am decis ca trebuie sa mergem.

Initial era o idee buna, inainte ca cineva sa o transforme intr-un mare bulgare de rahat si sa-l rostogoleasca la vale pana in punctul in care cel mai ieftin bilet costa 80 RON.

Mai tin minte ca acum o luna am votat pe site ce trupe vreau sa vina la B’ESTIVAL. Si mai tin minte ca am votat trupe ca Muse sau Arctic Monkeys (sau parca nu puteai sa le votezi pe ambele simultan, am uitat). Daca as fi votat doar eu ar fi fost bine, pentru ca evident gusturile mele muzicale sunt superioare (ATENTIE: UMOR PE INTERNET!).

In orice caz, azi ma uit pe myticket.ro (pentru ca pe site-ul B’ESTIVAL nu sunt in stare sa puna un program) si vad asta (uitati-va si la preturi daca tot sunteti acolo):

Program:
Vineri, 29 iunie: Hooverphonic, Morcheeba, Faithless
Sambata, 30 iunie: Kasabian, Reamonn, Pink
Duminica, 1 iulie: Wu-Tang Clan, Alice Cooper, Marilyn Manson

Cineva sa-mi spuna ca e o gluma, repede.
Tariceanu spunea ca taxa de prima inmatriculare previne transformarea Romaniei intr-o lada de gunoi europeana pt masini la mana a doua. Cred ca avem nevoie de o taxa similara pentru muzica, aparent ne alegem cu artistii straini pe care nu-i vrea nimeni.

Ok, Faithless sunt misto si le respect muzica, chiar daca nu e ceva ce ascult in mod obisnuit. Dar Pink, Wu-Tang Clan, Manson? Alice Cooper era ok acum 20 de ani, dar nu as vrea sa-l vad in concert. Manson… wtf?!

Doar pentru Kasabian si Faithless nu am de gand sa ma duc. Nici voi nu ar trebui s-o faceti. Ba da, pentru ca ati votat prostiile alea. Good job.

***

Complet nelegat de B’ESTIVAL, sambata trecuta a fost Trentemoller in Kristal Club. Daca nu stiti cine e Trentemoller plecati de pe site-ul meu (sau apasati pe link)! Nu stiam ca vine la noi, si probabil ca daca as fi stiut m-as fi dus (sau m-as fi gandit serios sa ma duc si as fi facut complet altceva). Adica, uitati-va la pozele astea. Pe de-o parte nu imi plac multimile (nu am o fobie sau ceva, dar nu imi plac in general), pe de alta muzica a fost grozava si nu am nimic impotriva fetelor imbracate sumar. Decisions, decisions…

Trentemoller e grozav oricum. Uitati-va la videoclipul asta (mai importanta e melodia, partea de la 04:00 incolo e grozava) si luati dupa aia albumul – The Last Resort. You know you want to. Ascultati-l intr-o dupa-amiaza lenesa de iarna, in timp ce cititi ceva.

Pacat de B’ESTIVAL.
Macar vin Rolling Stones candva in viitor (anul asta sigur, daca nu mor de batranete pana atunci).

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

2 thoughts on “rock’n roll has let me down”

Leave a Reply

