WordPress make kitty sad

Voci din interiorul blogului pe care va aflati acum (din greseala sau nu) se plang despre calitatea serviciilor oferite de wordpress in materie de editare.

Pentru cine nu are sau a avut un cont de blog pana acum, trebuie sa precizez ca wordpress lasa (foarte) putine optiuni cand e vorba de editat html-u ptr teme sau pe la posturile noi (la teme nu poti sa legi decat una predefinita, la posturi poti sa scrii direct in cod, dar asta nu te ajuta foarte mult, caci wordpress face tot asa cum il taie capu pe el).

Bine, in stadiul asta o sa se gaseasca cineva sa zica ‘ba, de ce nu-ti faci upgrade la cont ca sa poti tu sa umbli la tema cum vrei’, si pana nu se ofera cineva sa ma sponsorizeze financiar pentru asta sau cu un spatiu separat in care sa mutam sandramaua cu totul, o sa refuz sa raspund la intrebari de genul.

O alta idee ar fi trecerea pe blogger, care, desi are optiuni mai multe ptr editare, pe mine ma cam lasa rece cu lookul sau general.

Motivul pentru care m-am trezit scriind postul asta e urmatorul: pentru cine mai intra pe-aici si citeste posturile ocazional (2-3 persoane sau cate sunteti), as vrea sa stiu si eu ce prefera lumea – wordpress cu lookul care este si limitarea lui in optiuni, sau bloggerul (ptr exemplu de blogger, intrati la Ana Maria, in sectiunea de linkuri, sau aici ).

PS: stiu ca n-am mai scris in ultima vreme pe-aici. i’m sorry, dar cu toate astea fanii de ciocanitori sunt la fel de activi. Go WWF! (or something)

3 thoughts on “WordPress make kitty sad”

  1. Aici cred ca depinde totul de voi si doar de voi. Si mie mi-a fost greu sa imi mut blogurile de pe blog.com [btw, SUCKS big time!!!] pe domeniul lui Jen [mostly-harmless.ro], dar asa am acces la o gramada de plug-inuri si am si un template cat se poate de rainbowish and cute ;;)

    Are you ready for a change? 😀

  2. problema e ca we are lazy bastards, si de abia am facut blogul asta, asa cum e.

    asa ca desi wordpress-ul ma enerveaza la culme nu cred ca o sa ne mutam prea curand.

Leave a Reply

