beer for everybody

Ieri am fost la o bere cu echipa de pe bookblog.
Nu pot sa va spun despre ce am discutat pentru ca dupa aceea ar trebui sa va omor.
Tot ce pot sa spun e ca planul nostru de a cuceri lumea este in grafic.

Intre timp am aruncat o bomboana M&M suspicioasa in berea lui Alin (observati degetul lui Ionuca in fundal, mirata ca planul i-a fost dejucat):

Dupa cinci minute arata asa (se vede clar ca nu mai respecta legea germana a puritatii berii, spre deosebire de paharul din dreapta):

Astfel am dovedit ca bomboanele alea pot doar sa ucida.

In realitate eu am fost primul cu M&M-ul in bere la Cristi, doar ca nimeni nu vrea sa recunoasca asta si motivul pentru care a aparut acolo. – Alin

You did it before it was cool finu.

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

One thought on “beer for everybody”

  1. Adevarul e ca eu sunt “mama M&M-urilor” alora si prin deductie logica sunt si cauza tuturor relelor 🙂 Dar macar am ras 😛

Leave a comment