You’re tearing the band apart! (not)

Nu am mai scris de multa vreme aici, stiu, si e in mare parte vina mea cred. De fapt, planuiam sa fac un mega post despre viata si rock & roll, pana cand celalalt omolog care scrie pe-aici (Cristi) si-a luat jucariile si a plecat inainte sa fi apucat sa inregistram ceva macar.
De fapt, totul a fost ceva de genul:
“Oh, i cannot work under these conditions, i am leaving, aaaaaaaaa!”
Si atat.

Asteptam acum un semn oficial din partea lui. Ziarele de scandal sustin ca a fost vazut la un restaurant in Sydney cu o dama de companie de origine danezo-egipteana, dar eu nu confirm nimic pana nu vad poze.

Fiindca tot am deschis subiectul, si anume noutati, de azi in sectiunea de linkuri se regaseste o pagina recent creata. Paduri barfitoare sau Codrul sopticios, nu stiu exact cum se numeste. In orice caz, Marius (sau Aarast, cum e cunoscut de acum pe piata ilegala de trafic de biti intre bloguri) poate sa va lamureasca pe o gama larga de domenii (nu va spun ce, intrati acolo, ca sa-mi dea o bere).

M-am uitat pe internets dupa cateva stiri despre muzica, dar din pacate am gasit ca “In acest weekend MTV ti-a pregatit 2 zile de muzica rock a celor mai noi si mai tari trupe de gen. Fii cu ochii pe MTV Romania.” Acum pot sa rasuflu usurat pentru ca nu mai stiu pe ce numar mai prind MTV-ul (daca o mai fi acolo undeva).
Un lucru mult mai interesant este ca mi-am luat bilet pentru Rolling Stones (nu se gaseste inca la mine in mana in timp ce scriu asta, dar nu conteaza, pentru ca pot sa il santajez pe tipul care le are pe toate).
Now, there will be a mega-post about it afterwards.

wtf?

2 thoughts on “You’re tearing the band apart! (not)”

  1. legendary post!

    Finu let’s get the band back togheter; luni sau marti sau ceva in genu asta.

    Back to my rockstar lifestyle.

Leave a Reply

