I got it all on audiotape

Cei de la ataseweb.com (cel mai mare fan site Radiohead) au facut o compilatie foarte reusita de coveruri dupa… duh… Radiohead.

Imi place artwork-ul (vezi stanga). Compilatia are 21 de cantece, exact cat sa incapa pe 2 CD-uri, si multe coveruri sunt realizate la un nivel aproape profesionist. Toate suna foarte bine, dar unele ies totusi in evidenta.

Mi se pare ca cel mai reusit cantec de pe ea este coverul dupa Blow Out, pentru ca cineva a inteles in final ca trebuie sa aduca ceva original atunci cand interpreteaza o melodie.

I Sell Stocks – Blow Out

Cat despre restul compilatiei, Pyramid Song e un instrumental foarte reusit datorita viorii, si Kid A e foarte bine realizat, dar putin prea optimist spre deosebire de original. Mie unul mi s-a parut ca albumul original era mai mult pesimist decat optimist, si cand Thom canta “The best you can is good enough” punea o nota de sarcasm in cuvinte.

I might be wrong…

Cristi

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

Leave a Reply

