national television at it’s best

Am aflat si eu ca a avut loc Eurovision la o zi dupa evenimentul in sine, fapt care nu mi-a displacut catusi de putin deoarece nu m-am uitat nici acum un an cum cantase Traistariu. Cu atat mai mult anul asta, cand au cantat niste personaje ale caror nume nici nu am incercat sa il retin.

Din pacate pentru fanii acestui gen de spectacol, ma simt obligat sa imi expun parerea, si anume ca asta este un concurs absolut stupid si jenant.
Acum cativa ani credeam ca scopul Eurovisionului e acela de a promova vedete de talie nationala catre un nivel mai european. Rezultatele de pe ecran infirma asta.
In primul rand, castigatoarea din Serbia (m-am uitat la stiri) era paralela cu prezenta scenica, iar ucrainienii situati pe locul doi ar fi putut foarte bine sa concureze la Tip Top Minitop cu o costumatie de genul ala.
In al doilea rand, sistemul de ‘hai voteaza-ma ca suntem vecini si vechi prieteni’ functioneaza de minune pentru melodii de genul celor care au castigat (ca si anu trecut cu finlandezii aia pseudo-gay).

Nu am de unde sa stiu daca a reusit pana la urma cineva sa cante acceptabil, insa asta este un lucru cu care o sa reusesc sa ma impac pana la urma (o sa incerc. serios.)

Alin

Leave a Reply

