schimb de carte

Am fost la bookcrossing #2, si am facut o singura poza nereusita pentru ca telefonul meu nu vrea sa coopereze. Mai multe poze pe site-ul oficial. Suntem si noi undeva pe acolo, nu spunem unde.

S-a tinut in ceainaria de la Carturesti, Romana, Duminica la ora 13. Inca de cum am intrat am dat de o mare de oameni, si cum nu-mi plac multimile am stat in picioare vorbind cu Andrei; oricum nu mai erau scaune sau mese. Pana la urma cineva a mai adus o masa si ne-am asezat undeva intr-un colt.

Nu va spun ce carte am adus ca o sa radeti de mine, si persoana care chiar a luat cartea o sa ma gaseasca si o sa ma omoare.
Cat despre ce carti am luat… nu am luat nimic pentru ca nu am vazut ceva care sa-mi placa. Cineva (chiar nu stiu cine era) nu a vrut sa-mi dea On the road (Jack Kerouac), ceea ce contrazice scopul intregii intalniri, dar presupun ca nu sunt un blogger destul de faimos, sau ceva in genul asta.

Oricum nu a fost o problema, pentru ca imi cumparasem mai devreme After Dark de Murakami, si citesc infernal de incet zilele astea.

Mi-a placut si de gramo, care a suportat cu stoicism intrebarile mele de spre facultatea de filosofie, si a vorbit cu toata lumea de acolo, facand o lista cu cei prezenti.

O alta lista, pe care am facut-o cu manutele noastre, se gaseste pe bookblog.

Data viitoare sper sa fie bere (nu ne-am atins de ceai).

Cristi

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

5 thoughts on “schimb de carte”

Leave a Reply

