feelin’ great or so it was some time ago

Mihaela are dreptate, azi se implineste un an de la concertul Depeche Mode de pe Lia.
Nu am scris despre asta aici pentru ca pe vremea aceea nu exista blogul de pe care cititi acum, insa noi am fost acolo (am ajuns chiar cu mult inainte sa inceapa – deh, excentrici).

Dupa cum se poate vedea in imagine am stat la peluza, dintr-un singur motiv: m-am trezit prea tarziu sa cumpar bilete si nu am mai gasit (vroiam in fata, normal). Din fericire, intre timp a mai fost si ziua mea astfel ca am primit un cadou de care eram complet resemnat si sigur ca nu o sa-l mai vad, adica bilet la concert.

Si ce daca am stat in spate? La Rolling Stones tot pe-acolo o sa fiu, si am reusit sa vad ceva ce nu ti-e dat sa vezi in fiecare zi pe la noi ( de un an doi a aparut moda concertelor in Romania, desi in afara de Depeche Mode si poate Shakira aproximativ toate trupele/solistii care au venit la noi sa concerteze nu se mai afla in varf de cariera, ca sa spunem asa – expirati, ca sa le zicem altfel…nu toti, ce-i drept).
Parerile mele despre concert nu conteaza atat de mult.

What am I trying to do
What am I trying to say
I’m not trying to tell you anything
You didn’t know
When you woke up today

Cam asa ceva. Enjoy the silence.

P.S.: Dave Gahan s-a delarat foarte nemultumit acum ceva vreme (la sfarsitul anului trecut mai exact), dupa o gala a premiilor muzicale britanice, pentru ca trupa nu a primit pana acum un premiu pentru intreaga cariera muzicala de peste 25 de ani.
Tin minte ca a spus atunci ca probabil vor mai trece 10 ani pana la urmatorul lor album. Cu toate astea, Gahan a inceput deja sa inregistreze al doilea sau album solo (desi eu cred ca mai bine ar ramane doar pe melodiile Depeche Mode).

Alin

3 thoughts on “feelin’ great or so it was some time ago”

  1. Feelin’ good, knew you would…
    da, poate ca ai si tu dreptate, Alin, ca parerea ta nu conteaza, doar ca daca zici ca ai stat la peluza, inseamna ca ai vazut ceea ce am vazut si eu de la tribuna: adica mai degraba un spectacol dat de toti care au/am fost acolo decat pe Dave, Martin si Andy cantand!
    asa ca impresiile fiecaruia, senzatiile si amintirile din seara aia conteaza totusi!
    cat despre supararea lui Dave, stiam de ea, dar nu si de afirmatia cu 10 (zece?!?!?!) ani!
    -daca e citita prin presa britanica…, e totusi vorba de presa britanica
    -daca chiar a fost rostita de Dave, omul asta a spus/facut la vremea lui multe lucruri pe care le-a “dezmostenit” mai apoi. Dar acum uita-te si tu la foto postata de tine pe blog si zi: omul asta caruia ii rad mereu ochii si care la 45 de ani are aerul unui pusti care a facut o farsa si-acum asteapta sa vada urmarea, omul asta al meu (!!!) poate sa tina o suparare? Din pricina unui premiu?
    pana una-alta eu il astept pe Dave oricum,singur sau cu baietii, numai sa vina! :)))
    So in a manner of speaking
    I just want to say
    That like you I should find a way
    To tell you everything
    By saying nothing
    (daca mai ai si alte poze de atunci din astea “de atmosfera”, le-as dori si eu, daca nu-i prea forward solicitarea mea🙂

  2. aaa, plus un La multi ani, am inteles de mai sus ca de curand ai mai imbatranit un pic!🙂
    ce sa-ti urez? sa vezi cat mai multe concerte DM pe la noi! :))) (in felul asta stii ca urarea mea e sincera!)

Leave a Reply

