excuse me, where is the bookclub?

Din moment ce o mare parte din cei care intra pe blogul asta sunt fie redirectioanti de pe bookblog.ro, fie citesc frecvent si acea pagina, este posibil sa fi auzit deja de chestia cu clubul de carte. Ceea ce nu scrie acolo este ca am ales sa fiu unul din coordonatorii secreti (aia care nu primesc niciun cuvant de lauda vreodata) – motivele imi sunt momentan necunoscute si mie.

Pe scurt, saptamana asta se discuta despre Parfumul (Patrick Suskind), iar ideea generala ar fi ca fiecare zi a saptamanii va avea cel putin o tema/intrebare referitoare la carte. Pentru detalii intrati direct aici.

Oricine isi poate scrie parerile acolo, singura conditie este sa fi citit cartea (Oana – stiu ca tu ai citit-o…ma rog, una din Oanele care imi citesc blogul..cred ca stie ea care).
Cam atat.

Alin

1 thought on “excuse me, where is the bookclub?”

  1. Nu cred ca la aceasta Oana te referi, dar, imi aduc aminte ca am citit o carte cu titlul respectiv, dar poti sa ma omori ca nu imi amintesc autorul.

Leave a Reply

