pentru mihaela :)

Un nou album Depeche Mode in 2008. Intr-un interviu acordat site-ului DepMod.com, Andy Fletcher a dezvaluit ca formatia are in lucru 9 melodii (dintre care 2 instrumentale) pentru un nou album. Conform aceleiasi surse, grupul ar putea intra in studio in luna Martie a anului viitor.

Fara nici o legatura cu ce scrie mai sus, The Rolling Stones au anuntat ca “A Bigger Bang” este ultimul lor turneu, asa ca am prins ultima sansa de a-i vedea live vreodata (hihi).

Un trailer la documentarul lui Scorsese (Shine a Light) despre trupa:

Alin

3 thoughts on “pentru mihaela :)”

  1. o sa fiu atat de aroganta incat sa-mi atribui “destinatia” post-ului asta. thanks a lot!
    cat e wishfull thinking in vestea asta si cat e miez real, o sa vedem noi!!!
    te-ar deranja atat de mult o noua intalnire tot pe Lia Manoliu?
    aah, si un lapsus de ieri: si eu am admirat acel Brooklyn Bridge. si-aici as vrea sa vad cu ochii mei cat e “fotogenie” (ar trebui sa exista un termen si pt obiecte!) si cat e real…

Leave a Reply

