siab not so fun anymore

Am ajuns si pe la SIAB anul asta, nu ca as fi pierdut mare lucru daca il ratam. Ultima data am fost acum 2 ani, pe vremea cand se desfasura la Baneasa. Pozele pe care le am de atunci imi demonstreaza ca SIAB 2007 e destul de slab.

In afara de masinile in care m-am suit si acum doi ani, singurele atractii (pentru mine cel putin) au fost cele cateva modele aparute anul asta (nu o sa le insir aici – heh, Logan Pick-up, premiera mondiala cica). In mod evident, toate site-urile care vorbesc despre eveniment ridica in slavi fetele frumoase de la standuri. Parerea mea este ca au fost fie mai putine, fie mai apatice decat in 2005 (nu mi-au atras atentia decat vreo 2-3).

In plus, lipsa sectiunilor de tuning si de scule (si de ce nu, a standului Peugeot – nemultumiti de conditiile oferite) au cam dezamagit. De cozile interminabile in trafic pana la Otopeni nu o sa mentionez nimic.

Si cateva imagini, ptr efect:




Alin

10 thoughts on “siab not so fun anymore”

  1. “toate site-urile care vorbesc despre eveniment ridica in slavi fetele frumoase de la standuri. Parerea mea este ca au fost fie mai putine, fie mai apatice decat in 2005 (nu mi-au atras atentia decat vreo 2-3).”

    daca citeai si nu te uitai doar la poze cum faci de obicei, ai fi prins ideea😉

Leave a Reply

