Inca niste carti

Pur si simplu nu ma simteam bine daca nu veneam cu un post in completarea celui anterior al lui Cristi.

Am fost vineri pe la Kilipirim. Mi s-a parut mai sarac decat acum un an, ceva mai mic, mai putine carti, dar mai multe carti la oferta (5 ron). Stiu pe cineva care a cumparat vreo 12 carti de la Nemira cu 60 ron, dar asta e alta poveste.

Si daca tot eram la Noi, am trecut si prin sectiunea de engleza, de unde am ridicat inca o carte de Joyce. Exista deja recenzie la Dubliners, Cristi a gasit in mod surprinzator Ulysees, dar se fereste sa o inceapa, asa ca nu mai e lipsa de Joyce de altadata.

Alin

8 thoughts on “Inca niste carti”

  1. referitor la foto postata: lectura placuta la “Dictatorul si hamacul”! e (si) cartea de pe noptiera mea zilele astea, putem “confrunta” impresiile!😉

Leave a Reply

