adventures in philosophy

Facultatea e atât de mişto, până când începe sesiunea.

Mi-am petrecut toata ziua de ieri citind A doua consideratie a lui Nietzsche, sau “Despre daunele şi foloasele istoriei în viaţă”, cu creionul pixul în mână, luând vreo zece pagini de notiţe. Apo mi-am petrecut toată noaptea scriind un referat despre asta. Lucrul ciudat e ca mi-a plăcut, deşi nu vreau să mai repet experienţa o vreme (până săptămâna viitoare, când trebuie să predau următorul referat). O să pun referatul aici după sesiune, ca să avem şi noi nişte “content” pe blog (aţi observat că Alin nu face nimic).

***

Almanahul Helion 2008 a venit ieri prin poştă, dar nu am apucat să îl răsfoiesc.

Are o povestire foarte speciala scrisa de “yours truly” în el, numită “Zbor”. Nu e cea mai buna lucrare a mea, de fapt mi-e frica sa o recitesc, dar cred ca e amuzanta prin propria ei inaptitudine.

S-ar putea sa existe si o recenzie martea viitoare pe bookblog.ro, dar depinde foarte mult de cat de repede termin cu treaba pentru facultate.

***

Într-o notă mai tragică, trebuie să citesc toata asta pana marti. Si e o carte mare.

Într-o zi o să învăţ să nu mai las lucrurile pe ultimul moment, dar până atunci trimiteţi-i cat mai multe emailuri lui Alin şi spuneti-i să se întoarcă din America de Sud (unde fură diamante şi trăieste doar cu tequila) şi sa posteze.

Cristi

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

9 thoughts on “adventures in philosophy”

  1. Kids, behave.

    Si pentru ca nimeni n-a observat ce conteaza cu adevarat in postul asta… Felicitari Cristi pentru publicare! La mai multe!

  2. Am aflat şi eu acum câteva zeci de minute că mi-a fost publicat în almanah un comic strip de 2 pagini, deci întrebarea firească ce se impune este: cum fac rost mai repede de almanah? Nu există pe la chioşcuri, librării? Sau trebuie agăţat din magazinul online?

  3. Eu nu l-am vazut nicaieri prin Bucuresti pe la chioscuri sau librarii, dar nici nu am cautat foarte constiincios din moment oamenii de la Helion au fost draguti si mi l-au trimis prin posta. Cred ca cea mai rapida metoda ar fi magazinul online, daca nu ai norocul sa dai de el prin oras.

  4. [quote=Alin]sunt ultimul fraier care in loc sa o frece pe la filosofie sau litere se duce ca prostu la facultate[/quote]

    I drink to that, mate…

Leave a Reply

