stay out of the sun

Am auzit la stiri ca anul asta de 1 Mai litoralul romanesc a fost invadat de un numar record de oameni, veniti din toate colturile tarii. Majoritatea migratorilor sunt cunoscuti pentru consumul excesiv de manele, bere la sticla de plastic si iar manele.

Eu ma bucur ca nu am intreprins o escapada pana pe plajele “idilice” ale patriei. De fiecare data cand mi-e dor de ea, trebuie doar sa ma uit la poza asta si-mi trece.

Sigur, sunt mult mai multe sticle acolo, asa ca cea din poza e doar simbolica. Mai imaginati-va si o multime de oameni pe langa ea (sau doar un om pe care-l inmultiti de 15 mii de ori) si aveti o imagine foarte frumoasa (si exacta) a litoralului.

Ultima data cand am fost de 1 Mai la mare am stat doar o noapte, am facut degeraturi de la frig, am spart un geam si am mers cu trenul cea mai mare parte din timp.
Ce am facut anul asta? Am tuns iarba din curte, pentru ca ziua muncii poate fi sarbatorita numai prin munca.

Sayonara, Soimi ai Patriei!
Cristi

PS: Sticla aia din poza probabil ca o sa traiasca mai mult decat mine, sau decat voi. Gaditi-va putin la asta. Doar prin puterile noastre combinate o sa salveze Captain Planet Pamantul de plastice (si de consortiile petroiliere). GO PLANET!

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

1 thought on “stay out of the sun”

Leave a Reply

