Whatever

Mda, stiu ca n-am mai scris de vreo doua luni (nu ca ar conta prea mult), in general pentru ca nu am avut nimic interesant de zis in ultima vreme; nu cred ca intereseaza pe nimeni activitatile mele de zi cu zi sau cat de mult dispret am fata de alegerile mele in domeniul de activitate – pe care l-am ales acu vreo 3 ani (si nu, nu am de gand sa fac din asta un blog de-ala in care autorul/autoarea se plange toata ziua de cate ceva sau se extaziaza de fiecare data cand au ceva vag interesant de anuntat). Cineva ma acuza ca mi-e prea lene sa scriu (una din cele aproximativ 4 persoane care chiar citesc ce scriu eu pe aici), insa nu cred ca e cazul sa incep sa trantesc aici toate prostiile, cum gasesti pe toate blogurile minunate semi-filosofice de pe ‘blogosfera’ – o da, sunt convins ca multora le plac balariile fara miez si substanta pe care le turuie altii. Mie insa nu imi place sa trancan fara subiect.

Aveam de gand…nu de fapt nu am nimic in gand pentru ca nu am niciun subiect pe ziua de azi. Probabil nici maine. Poate luna asta care urmeaza.

Alin (si da, doar eu scriu aici, wtf is wrong with you people)

4 thoughts on “Whatever”

  1. “…nu am de gand sa fac din asta un blog de-ala in care autorul/autoarea se plange toata ziua…” – punct ochit, punct lovit!

Leave a Reply

