Slumdog Hollywood

In ceea ce urmeaza o sa incerc sa-mi expun calitatile de clarvazator pentru Oscarurile de la noapte si cine o sa le castige.

Lista intreaga o puteti viziona aici. Asadar,

Best performance by an actor in a leading role: Mickey Rourke (Wrestler) – ptr ca toata lumea il ridica in slavi

Best performance by an actor in a supporting role: Heath Ledger (Dark Knight) – desi ma intreb daca ar mai fi fost nominalizat daca nu murea saracul

Best performance by an actress in a leading role: Kate Winslet (Reader)personal mi-a placut mai mult in Revolutionary Road. Anne Hathaway, go home!

Best performance by an actress in a supporting role: Taraji Henson (Benjamin Button) – e singura pe care am vazut-o oricum.

Best Achievement in Directing: Danny Boyle (Slumdog Millionaire)

Best Motion Picture: Slumdog Millionaire

Ceea ce duce la urmatoarea problema. Slumdog Millionaire e un film care demonstreaza Hollywood-ului (pentru a nu stiu cata oara) ca nu e nevoie de un actor ridicol de bine platit (sau mai multi) pentru ca pelicula sa aiba succes.

Desi mi se pare usor supra-apreciat, filmul este intr-adevar bun (mie imi aminteste putin de City of God din perspectiva sociala) – evident siropul gros de Bollywood se simte si aici la final si probabil filmul ar fi fost ceva mai realist daca (WARNING! – spoilers ahead):

-Relatia Latikai cu barosanul (Javed parca il chema) era una bazata pe banii lui si nu pe sugestia ca fata era sechestrata practic in casa la ala.

– Sus numitul Javed nu era personajul negativ tipic constant agresiv.

-Jamal nu ar fi castigat premiul cel mare – asta e partea cea mai importanta, pentru ca el intrase in concurs doar sa fie vazut de Latika la televizor – nu avea niciun interes real in bani.

-Cei drept, daca Jamal nu castiga, se punea apoi problema daca Latika mai fugea in lume cu un pusti lefter.

–End of Spoilers–

Revenind la ideea principala: in situatia in care criza financiara se face in mod normal simtita si in lumea de la Hollywood, oare producatorii de acolo incep sa se gandeasca daca merita sa investesti un onorariu enorm pentru niste actori care sunt inca foarte populari, cand nu ai garantia ca asta o sa-ti aduca un succes in box-office?

Si oare cand or sa-si dea seama ca povestea transmisa prin film este mai importanta decat aspectul ‘fancy’. Pe de alta parte, daca ar fi asa, filmele de genul Slumdog Millionaire nu ar mai fi apreciate astfel. Bravo lui Danny Boyle!

Alin

6 thoughts on “Slumdog Hollywood”

  1. First thing’s first: welcome back around the internets 😉

    Also, si mie mi’a placut mai mult Kate Winslet in Revolutionary Road. Dar chiar n’as vrea sa castige Mickey Rourke. Stiu ca e cam aiurea sa zic asta despre un actor, dar am o antipatie ataaat de profunda pentru el 😀 I’m voting for Sean Penn. Ai vazut Milk?

  2. heh, thanks

    nici mie nu-mi place de el, dar eu am spus cine cred ca o sa castige, nu neaparat de cine imi place

    nope, nu l-am vazut. is it worth putting up with all that err…gay stuff? 😛

  3. Hmmm….mie mi’a placut, but then again, I don’t mind the gay stuff 😉 (big fan of Brokeback Mountain speaking. And I do get laughed at about that quite a bit :D)
    Oricum, mi s-a parut ca partea politica primeaza 😉

Leave a Reply

