Top 10 sexy voices

Am tot lalait-o in ultimele posturi doar despre carti si filme, asadar m-a lovit gandul sa scriu si ceva despre muzica.

Pe internet gasesti absolut tot ce vrei, insa un site se transforma in punct de atractie fie atunci cand afiseaza un Top X legat despre ceva mai mult sau mai putin relevant (ex. orice de aici), fie cand apare cuvantul sex (sau derivatele lui). Eu scriu aici un Top despre cele mai sexy voci feminine (evident, alegerea este total subiectiva); so what could possibly go wrong?
Sa-i dam drumul.

10. Late Night Alumni
Incepem cu ceva mai house, pentru ca probabil cineva o sa se intrebe la un moment dat de ce nu apar in top cantarete precum Kylie Minogue. Personal nu prea ascult house, insa Becky Jean Williams isi are locul aici.

9. Crustation
Crustation e una din acele trupe cunoscute pentru fix doua melodii, insa sunt genul de melodii pe care le asculti in mod obsesiv iar si iar si iar…

8. Devics
Devics au ceva mellow in toate melodiile pe care le-am ascultat. Suna bine, insa videoclipul e extrem de plictisitor.

7. Esthero
Este o canadianca roscata (go figure!) nascuta in 1978. Superheroes face parte din albumul Breath from another.

6. Natalie Walker/ Daughter Darling
Dupa ce a plecat din Daughter Darling, Natalie Walker s-a orientat pe o cariera solo – are doua albume la activ, care merita ascultate. Nu treceti insa cu totul peste vechea ei trupa.

5. Sol Seppy
Tipa asta m-a lovit in moalele capului azi, cand am dat peste videoclipul de mai jos (motiv si pentru care mi-a venit sa scriu despre muzica. talk about sexy female vocalists!).

4. Hope Sandoval/Mazzy Star
Mazzy Star a fost o trupa la moda in anii ’90 – in mare parte datorita melodiei de mai jos. Dupa 2000 solista a format alta trupa – Hope Sandoval & the Warm Inventions. Pana acum nu am gasit vreo melodie care sa nu-mi placa din ultimul lor album (Through The Devil Softly).

3. Nouvelle Vague
Desi nu imi plac toate melodiile lor – in general fac covers la diferite trupe new-wave (The Smiths, Joy Division, Depeche Mode), solistele trupei stiu ce inseamna sa transformi un sunet intr-un sunet incredibil de sexy.

2. Elysian Fields
Extrem de subapreciati in opinia mea (canta inca din 1995), Jennifer Charles are genul de voce in care vrei sa te scufunzi cu totul, si face totul sa sune efortless.

1. Bitter:Sweet
Singurul lucru care putea sa sune mai sexy decat vocea lui Jennifer Charles era o trupa a carei melodii sunt pur si simplu senzualitate (imbuteliata, impachetata si expediata). Shana Halligan compune si interpreteaza muzica celor de la Bitter:Sweet, si desi au doar doua albume la activ, mi-e imposibil sa aleg o singura melodie dintre ele (am ales-o pe cea mai ascultata din chart-urile de pe Last.fm).

O sa revin la un moment dat cu Top 10 Jazz female vocalists.

Alin

5 thoughts on “Top 10 sexy voices”

  1. pregateam un comment revoltat pana sa vad ca jazzul are un post separat🙂 mie mi-a cam trecut cheful de pus muzica pe blog pentru ca nu gasesc video pieselor pe care vreau sa le postez

  2. Weee… Ma bucur ca ai descoperit singur Elysian Fields, nu mai trebuie sa iti dau eu😛 Jennifer Charles rocks! O ascultam inainte sa-mi intru in perioada jazz, pentru ca suna ca soundtrack-ul din Dark City.

    Anyway, eu n-am gasit decat albumul Dreams that Breathe Your Name, asa ca vin cu sticku’😛

  3. In afara de Elysian Fields, nu auzisem de niciuna din chestiunile astea. Mi s-au parut niste mataieli lalaieli, mai putin locul 1 unde si vocea si restul suna destul de bine. Ar trebui sa fac si eu un top cu voci masculine, bine, din cu totul alta arie dar asta e. Oricum, interesante gusturi, e muuuulta muzica out there, it seems🙂

Leave a Reply

