Short Story About Books

 

Nu ar fi mare lucru de spus. Am fost astazi la targul de carte. Nimic iesit din comun, poate cu exceptia multor carti in franceza la un anumit stand (pacat ca nu auzisem de niciunul dintre scriitori). Mereu am senzatia ca nu se schimba mai nimic fata de anul precedent (ma refer la carti si/sau preturi, oferte). Surprinzator de multa lume pentru vineri la ora pranzului. Multi tineri (care probabil trebuiau sa fie pe la licee sau ceva, habar n-am). Am cumparat cateva carti, desi nu mai am nicio dispozitie fata de citit. Asta e, cam atat.

 

Alin

6 thoughts on “Short Story About Books”

  1. am vazut ca de ceva vreme predomina postarile despre filme si s-au rarit simtitor recenziile de carte. Mi-am luat si eu ceva de la targ , noroc ca spre deosebire de tine inca ma laud cu cheful de citit , desi mai putin cu sporul.🙂

  2. momentan filmele sunt singurele lucruri care imi aduc vreo satisfactie – ce dramatic suna.. (si comentariile pe blog, atunci cand sunt)

    ce ti-ai cumparat?

  3. Eu n-am fost anul asta la targ- in semn de protest; dar lasa, ca m-am dus acum doua zile la Carturesti si-am lasat 70 lei pe doua carti. Dar au meritat.😀

  4. uhh…carturesti mi se pare teribil de scump de ceva vreme incoace. nu prea mai au oferte, traducerile in romana se gasesc pe site-urile editurilor (sau poate la oferta prin alte parti), iar cu cartile in engleza parca iesi mai ieftin pe bookdepository sau la nautilus

    anyway, nu spun asta ca sa iti stric cheful sau ceva, pana la urma cartile in sine conteaza🙂
    pentru ce ai protestat?😛

  5. Da, stiu ca-s scumpi- ajung rar pe la ei. Iar una din carti era la reducere pe siteul editurii- in loc de 29, era 20, dar aveam chef de plimbare si de-un loc cu o anumita atmosfera- damn you, Carturesti! Nu-i asa ca mai nou e loc de intalnire?

    Conteaza cartile, bijuteriile, hainele, calatoriile…😀 eh…

    Am protestat fata de doua chestii:
    1. Cumpararea de carti in nestire in ideea ca “le-oi citi candva”;
    2. Anularea liberului arbitru in fata rafturilor de impresionanta reducere de 20%- uau!

    (am auzit, insa, ca Nemira a fost tare la reduceri- oricum ei sunt tari si in afara targului)

Leave a Reply

