Guessing Game (#5)

Edit: Va rog sa va prefaceti ca asta este o ghicitoare reala

7 thoughts on “Guessing Game (#5)”

  1. ce farmec mai are ghicitoarea daca iti indemni cititorii sa caute citatul?cine a vazut filmul l-ar fi recunoscut de la primul cadru…daca doar vrei sa folosesti acele imagini din calc de care vorbeai in alt post, nu neaparat sa fie ghicitori reale, iti poti face un cont de tumblr si gata

  2. ma gandeam ca poate primul lucru pe care il face cineva nu este sa dea search pe google citatul de mai sus.
    multumesc pentru sfat, insa abia reusesc sa am cativa cititori cu posturile pe care le am, eu nu imi permit sa scriu de 2 ori pe luna si sa ma astept sa imi mai intre cineva pe aici. asa ca daca mi-as face cont pe tumblr m-as sabota de unul singur.

  3. nu am folosit un asemenea cuvant si nu inteleg de ce ti-ai schimbat postul in baza comentariului meu.eu doar mi-am exprimat opinia in legatura cu acel citat caruia nu-i vedeam sensul intr-o ghicitoare

  4. Stiu io, stiu ioo

    Este “Jurnalul unui scandal!”- mi-a placut mult filmul; am si cartea, dar n-am citit-o. Superbe imaginile…

    Premiu?😀

Leave a Reply

