On A Song of Ice and Fire

HBO are la activ o groaza de seriale fata de care nu m-am simtit atras cu nimic (ex. Entourage, Deadwood, True Blood – astea sunt singurele care imi vin in minte momentan).  Mi-au placut in schimb mini-seriile (Band of Brothers, Rome, Pacific), iar cand ma gandesc la o adaptare dupa romanele lui George RR Martin, tind sa imi fac sperante mari in aceasta privinta.

Nu este tocmai o stire noua, se lucreaza de vreo doi ani la proiect – aici inclusiv George Martin, care tot amana publicarea urmatorului roman din serie (probabil este mai interesant serialul acum), motiv pentru care o parte dintre fani se intreaba daca mai planuieste sa isi finalizeze saga inainte de a trece in nefiinta.
A Song of Ice and Fire este una din seriile care mi-au placut foarte mult, de aceea am si stat cu un ochi atent la productia HBO. Acum cateva zile a aparut un Behind the Scenes, pe care il puteti urmari aici:

Pentru mine Cersei, Tyrion si Jaime Lannister sunt departe de ce mi-am imaginat atunci cand am citit cartile, insa imi place cum arata proiectul lor. Seria va avea 10 episoade si va debuta in aprilie 2011. Banuiesc ca aceste episoade vor ingloba intregul roman Game of Thrones, iar daca le iese cum trebuie sper sa continue si cu cartile #2 si #3 (povestea de acolo devine mult mai interesanta, cu precadere in Storm of Swords).

 

Alin

3 thoughts on “On A Song of Ice and Fire”

  1. mda, stiu ca nu intra in definitia clasica de miniserie, insa mi se pare mai apropiat ca stil de BoB de exemplu decat de un serial obisnuit

Leave a Reply

