A Christmas Special – Final

Am ajuns sa scriu si despre 14 filme de Crăciun. Scopul meu a fost sa (re)amintesc cateva titluri pe aceasta tema pentru persoanele care citesc ce scriu eu pe aici si care isi doresc sa vada si altceva de sarbatori.
Am impresia ca trebuie sa ma repet, nu am scris numai despre filme clasice – sau cel putin asa cred eu (poate ca ma insel); am vrut sa fiu ceva mai variat in alegeri, in ciuda unei predispozitii personale catre cele clasice.
La final vreau sa postez in intregime lista filmelor pe care le-am ales (cu linkuri catre recenzii pentru cine vrea sa le citeasca). Ordinea este aceeasi cu cea a postarilor.

1. The Shop Around the Corner

2. The Man Who Came to Dinner

3. We’re No Angels

4. Joyeux Noël

5. Christmas in Connecticut

6. Holiday Affair

7. Un conte de Noël

8. White Christmas

9. A Midnight Clear

10. Remember the Night

11. The Bishop’s Wife

12. The Nightmare Before Christmas

13. Miracle on 34th Street

14. It’s a Wonderful Life

Sa aveti un Crăciun frumos, si o perioada de sarbatori (si) cu filme minunate.

 

Alin

6 thoughts on “A Christmas Special – Final”

Leave a Reply

