Awkward.

Este singurul cuvant care ar putea sa descrie mai bine cea de-a 83-a editie a Premiilor Oscar. M-am uitat, totusi, fiindca anul asta chiar mi-au placut cateva dintre filme, insa acum ma refer la decernarea efectiva.

Incepand cu cele doua ‘gazde’ imprimate prin cele mai interesante filme ale anului (idee care devine tot mai comuna), festivitatea parca nu si-a revenit din momentul aiurea din start, cand Franco si Hathaway parca nu aveau nimic inteligent de spus.
A urmat o aparitie ciudata din partea lui Kirk Douglas; sunt un mare fan al filmelor in care a jucat, dar totusi, parca a fost un moment de ‘hai sa bagam o legenda vie a cinematografului de altadata, ca sa putem umple restul emisiunii cu prezentatori la moda.

Dupa cum zicea si Ameer, Hathaway si Franco sunt un fel de wtf-choice, alesi mai degraba pentru numarul de cautari pe internet decat pentru altceva in mod special. Anne Hathaway se manifesta ca si cand ar fi fost gazda la SNL sau premiile MTV, pe cand James Franco a mers pe look-ul ‘misterios de plictisit’ , care se transforma in look  ‘banal de plictisit’ daca il tii neschimbat pana la capatul emisiunii (si da, Anne, imi dau seama ca abilitatea de a primi vreo nominalizare se afla in stricta legatura cu dispozitia ta de a-ti arata sanii prin filme; chiar daca glumesti pe ideea asta nu inseamna ca o face mai putin adevarata).

Dincolo de look-ul care personal imi pare din ce in ce mai superficial de la un an la altul, mi-au placut totusi cateva personaje: David Seidler (scenarist, The King’s Speech), Randy Newman (compozitor, Toy Story 3) – dovada ca in spatele actorilor care arata frumos pe ecran se afla de multe ori persoane cel putin la fel de interesante, si Colin Firth – tare simpatic.

A da, si Morgan Freeman din filmuletul de introducere, mi-a amintit de o melodie haioasa.

Nu am de gand sa scriu despre castigatori, ii las pe altii sa ii analizeze. What’s the point anyway?

God save the King!

 

Alin

4 thoughts on “Awkward.”

  1. n’am vazut, deci no personal comment la the actual ceremony (desi vad ca parerile sunt impartite, iar unii zic – and I quote: “Funny, poised, relaxed, and smart, Anne Hathaway and James Franco made for marvelous Oscar hosts” Makes me wonder if this guy got something extra from their publicists :D). Dar la castigatori – could it be more predictable?

  2. lol, funny poised relaxed…Hathaway se hlizea ca la vreun banchet, nu o ceremonie care se vrea, totusi, oarecum serioasa.

    in general imi place stilul minimalist, dar in cazul asta, prezentarea mi s-a parut plictisitoare…si awkward…mi s-a parut mai haioasa ceremonia lui Jackman de acum doi ani…si din cate tin minte, atunci au mers pe ideea de film ca proces creativ – de la scenariu pana la best movie ca rezultat final… de fapt, anul asta ar putea fi numita o emisiune ‘fancy’…asta si e…boring…oricum nu afli mare lucru despre filmele respective si nu mai exista vreo tensiune sau bucurie in privinta castigatorilor..

    heh, on a side note, you wrote my #1000 comment (well, aici intra si propriile comentarii, plus linkurile de pe un post catre altul, but who cares about that)…cheers 🙂

    1. heh, I should get a cookie for that 😀 si pe Jon Stewart din nou pe post de host. A sort-of outsider is always better and he’s a funny funny guy.

  3. 🙂 Imi place concluzia,
    insa nu sunt de acord cu interogatia – I could give you a point, dar daca tu te vrei negativist zilele astea … 😛
    Si, pentru o marturisire amuzata, eu una n-am urmarit niciodata ceremonia Oscar, nici macar in reluare. Nici macar tinutele nu ma prea intereseaza. Inca o dovada ca cel mai mult din cinematografie ma intereseaza recenziile. 🙂

Leave a Reply

