Goodreads zice ca sunt in urma cu cititul

Drama.

Unrelated, Bach in the forest:

4 thoughts on “Goodreads zice ca sunt in urma cu cititul”

  1. !!! Am ramas pe hold cum ar veni, nu pot sa cred ce realizeaza nebunii astia de asiatici.
    Doar eu sa fi avut impresia ca e imposibil ca bila aia sa ramana pe traiect si sa nu pice ?? Doar eu sa am oare atractia asta catre esec ?🙂
    Remarcabil filmuletul. Pacat doar ca e o reclama,😉

    Altfel, despre Goodreads, eu azi tocmai ce-am primit un mail sa votez scriitorul roman preferat.
    Nu l-am votat inca fiindca eu sunt in urma cu … Goodreads-ul.😉

  2. yea, cred ca doar rabdarea asiatica putea sa faca un filmulet de genul asta. De ce pacat ca e doar o reclama? Bravo lor, macar are stil🙂

  3. Areeee stil, are originalitate, are aroma de munte, nimic de zis.
    Dar mi-ar fi placut mai mult sa fie o chestie gratuita, de dragul experimentarii pur si simplu. Mi s-ar fi parut inca si mai “asiatic”.🙂
    Nu-ti imaginezi insa ce pofta nebuna de o excursie scurta la munte mi-ai oferit cu filmuletul !! Cu prima ocazie cand ajung o sa-ti trimit o vedere de acolo.🙂

  4. Fabulos. Nu vad de ce ar trebui sa fim dezamagiti ca e “doar” o reclama. M-as bucura sa fie toate reclamele atat de creative si migaloase.

Leave a Reply

