ABC…

OK, in primul rand, nu mi s-a mai intamplat sa primesc aceeasi leapsa de trei ori, nu stiu daca faptul ca nu (prea) mai scriu aici a avut vreo importanta, in orice caz, mersi Cristi, Ameer si Diana pentru tag🙂

In al doilea rand, nu vreau sa impresionez pe nimeni cu titlurile pe care le-am pus aici, sunt carti care mi-au placut destul de mult atunci cand le-am citit si fac uz de titluri cunoscute fiindca astazi citesc mult prea putin (adica deloc) pentru a nascoci o lista mai ciudata. Daca nu va convine, atunci sunteti liberi sa va lasati impresionati pe blogul asta (fara vreun motiv real).

Errr…Reguli: Pentru această leapşă, înşiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie sa pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.

AAtonement, Ian McEwan

B – (The) Book of Illusions, Paul Auster

C – (La) Chute, Albert Camus

DDomnisoara Christina, Mircea Eliade

EEast of Eden, John Steinbeck

F – (A) Fine and Private Place, Peter Beagle

GGabriela, Jorge Amado

H – (The) House of Sleep, Jonathan Coe

IIn Cold Blood, Truman Capote

JJustine, Lawrence Durrell

K – The Brothers Karamazov, Dostoievski

LLupul de stepa, Herman Hesse

M – (Les) Miserables, Victor Hugo

N – (La) Nausee, Jean-Paul Sartre

OOne Hundred Years of Solitude, Gabriel Garcia Marquez

PPoint, Counterpoint – Aldous Huxley

QQuo Vadis, Henryk Sienkiewicz

RRayuela, Julio Cortazar

SSult, Knut Hamsun

T – (Le) Testament Francais, Andrei Makine

U – (The) Unbearable Lightness of Being, Milan Kundera

V – (Mr.) Vertigo, Paul Auster

WWinter’s Tale, Mark Helprin

X – Cavalerul Inexistent, Italo Calvino

Y – Pyramids, Terry Pratchett

ZZorba the Greek, Nikos Kazantsakis

 

Ca o nota suplimentara, am incercat sa folosesc cat mai mult titlurile originale. Am trisat pe ici pe colo – in mod surprinzator, Cavalerul inexistent e singurul titlu care contine litera X din tot ce-mi amintesc sa fi citit. Lupul de stepa ar fi trebuit probabil sa apara la litera S, dar nu am vrut sa il sar complet.

 

Um, o sa predau leapsa asta Cristinei, daca o vrea sa scrie si ea🙂

Alin

 

3 thoughts on “ABC…”

  1. la filme & muzici nu te mai bagi? poate iti mai revine cheful de scris😀
    Anyways, imi place lista – mai putin Dostoievksi. Si Hesse. I could never warm up to those two😛

    1. i dunno, sunt atatea filme si trupe/albume/melodii, mi s-ar parea mai greu de ales o singura chestie per litera.. books are another thing, though.

      heh, fratii karamazov nu e tocmai preferata mea din dostoievski, dar n-aveam altceva la indemana🙂

Leave a Reply

