2012 in cifre

Daca nu ma insel, in curand WordPress o sa imi tranteasca un mail in care o sa imi povesteasca pe larg cat de penibile sunt statisticile blogului asta pe anul 2012.

In timp ce tastam acest post, WordPress s-a decis sa imi povesteasca pe larg cat de penibile sunt statisticile blogului asta pe anul 2012. Ceva gen ‘nu ai facut nici macar 10 postari tot anul, dintre care 90% au fost de fapt poze sau video-uri…nu ti-a mai intrat nimeni pe aici care chiar sa iti citeasca prostiile… si ca cel mai cautat termen este in continuare ‘poze ciocanitoare‘ (don’t ask).

Later edit: The busiest day of the year was March 15th with 178 views. The most popular post that day was poze ciocanitoare. (sunt socat).

Asa ca in asteptarea verdictului statistic pe 2012, am de pus la randu-mi cateva date (la fel de penibile) pentru anul care a trecut.

– 21 de carti citite.
Nu e de mirare ca nu mai scriu nimic, abia am reusit sa termin ‘provocarea’ teribila de a citi un total de 20 de carti in 2012. Partea trista este ca aproape jumatate din ele au fost audiobooks (no comment) si ca in ultimele 2 luni am ‘citit’ mai mult decat in primele 10.

Teoretic asta nu ar suna chiar atat de rau, atat timp cat nu pun numarul in perspectiva cu statisticile anilor anteriori si imi dau seama ca este aproape cel mai prost an din ultimii sapte la acest capitol. Trist.

-ceva mai multe filme vazute.
Nu am un numar exact, nu sunt chiar atat de ahtiat dupa statistici, dar puteti sa vedeti mai multe pe aici.
2012 mi s-a parut un an foarte slab pentru filme, atat de slab incat nu am absolut niciun titlu de recomandat. Din fericire, mai sunt destule filme vechi de vazut.

-1761 de kilometri pe bicicleta (repertoriati).
Sincer, ma mir ca bicicleta nu a cedat mai des decat a facut-o si nu am avut probleme reale decat cu pene (desi nu ar strica o revizie la schimbator, butuci, verificat jante, schimbat placute de frana – de preferat inainte sa cedeze cu totul).
Imi doresc ca la anul sa fac mai multe iesiri prin afara Bucurestiului, chiar daca pe moment nu am ceva care sa se lipeasca bine la drumuri lungi sau care sa se lupte prea grozav cu dealurile…in orice caz, nu ceva mai complicat decat ultimul traseu pe care l-am facut, pe 30 noiembrie (65 de km):

Poate la anul o sa imi gasesc vreun ciclocross (slabe sanse).

In orice caz, dupa cum spune si wordpress, “Hope you’ll put this blog out of its misery in 2013!” Or something like that.

Alin

5 thoughts on “2012 in cifre”

  1. Draga Alin,
    apai lumea nu te-a abandonat, ci tu ai abandonat lumea virtuala. Eu ti-am spus ca mie mi-e dor de zilele bune ale blogului tau, ca mi-e dor sa iti citesc recenziile. Asa ca degeaba te plangi, pe noi ne gasesti imediat aici daca te apuci sa scrii.
    Cateodata ma intreb de ce nu formam noi o comunitate, astia care inca apreciem cartile, care cautam filme prafuite, care iubim chiar si bicicletele … fiindca in general vad ca lumea buna are gusturi suparator de asemanatoare.🙂
    Ca sa ma laud, am vazut si eu 2 filme absolut superbe anul asta : La Bete Humaine si Therese Raquin, imaginea e minunata la ambele. Alb-negrul, ce sa-i faci!
    Daca ai vazut insa Hobbit-ul poate iti faci timp cateva minute sa scrii pe blog o parere, sunt curioasa.
    Toate cele bune si sa ne gasim mai des pe-aici, ca bine ti-a zis-o WordPress-ul!😉

    1. comunitatea bloggerilor dezinteresati.

      nu ma plangeam, era doar o constatare, oricum am din ce in ce mai putin chef de a scrie in general.

      am vazut Hobbit, nu o sa scriu despre el..sunt convins ca e peste tot pe alte bloguri. mi s-a parut simpatic, desi ma cam deprim cand vad prea multe inflorituri doar de dragul de a ocupa spatiul…nu cred ca hobbitul lui tolkien ar putea ocupa 3 filme; macar daca se axau mai mult pe dezvoltarea personajelor (dwarfii, in afara de thorin – singurul bagat in seama) si mai putin pe scene semi-amuzante de lupta prin mine.

      1. hmmm, te intrebasem fiindca n-am auzit decat pareri dezamagite despre Hobbit, iar ‘dezamagite’ e un eufemism
        Scenele alea de lupta … n-am prea multa experienta cu cinematografia moderna, asa incat am atribuit trilogiei LOTR seceventele de lupta pe care apoi le-am regasit copiate in mai toate filmele cu pretentii de block-buster, gen Mania zeilor sau cum se mai numeau – nu m-am uitat, ca nu ma pasioneaza luptele, dar am remarcat similaritatea secventelor si cred in continuarea ca de la Peter Jackson le-au copiat
        Ideea e ca astea chipurile vand astazi filmele😦

  2. Ha ha, m-a amuzat postarea ta, asa ca am zis sa comentez si eu, caci este frumos sa primesti feedback.
    Oooh, doar 20 de carti? Rusineee… Sper sa ai mai mult spor la citit anul acesta.🙂

Leave a Reply

