Argo

La fel ca in ultimii ani, castigatorul de Oscar pentru cel mai bun film mi se pare o alegere cel putin slaba (nu ca ar fi multe lucruri interesante apropo de Oscaruri, dar o sa ajungem si la ele, adica cele doua lucruri bune/interesante/amuzante de la festivitatea pe care nu am vizionat-o oricum).

Ce-i drept, nu am vazut toate filmele nominalizate pentru anul asta, iar dintre celelalte trei pe care le vazusem nu as putea sa aleg un favorit personal pentru titulatura de ‘cel mai bun film’.

Argo, insa, nu ma convinge mai deloc. Scenariul ce reia tema dramei tipic americane, anume teroristii care au mereu ceva special cu America, este bazat aici pe fapte reale, si este cat de cat ok. Performantele actorilor sunt destul de bune, insa partile bune se termina cam aici, caci pe parcurs nu am simtit mai deloc drama celor sase atasati de la ambasada SUA din Iran care se ascund in casa ambasadorului Canadei. Nu m-am simtit antrenat in situatia lor, nu am avut vreun moment de bucurie intensa cand i-am vazut scapati. Ori nu despre asta era vorba?

Unul din putinele lucruri care mi s-au parut interesante in legatura cu operatiunea reala a fost ideea de a folosi ca scenariu Lord of Light a lui Zelazny. Din pacate, insa, scenariul operatiunii din film este unul generic.

Cat despre ceea ce ar fi trebuit sa fie punctul culminant, ei bine, tensiunea de aici este una cat se poate de artificiala. Filmul de face sa crezi ca totul se deruleaza foarte rapid si ca protagonistii traiesc momente dramatice, cand de fapt am putea spune ca nu au avut nicio problema la iesirea din tara.

Revenind insa la Oscar si la cele mai interesante lucruri de acolo, nu cred ca e greu de ghicit de ce a reusit si Anne Hathaway sa castige un premiu anul asta: because talent.

This post was powered by Anne’s nipples.

3 thoughts on “Argo”

  1. eu n-am vazut nici Argo, nici Django, dar dupa ce am citit la tine nici ca mi-as mai pierde 2 ore pentru Argo.
    In plus, Anne Hathaway nu era una din frumusetile actuale ale cinematografiei? Ca aici e urata spre oribila.

      1. now that’s an interesting reason for getting ugly😉 Probabil sotul i-a ales si tinuta asta gen sort de bucatarie din satin🙂

Leave a Reply

