Feeds

Cred ca ar fi cazul sa mentionez ca de cand Google Reader si-a dat obstescul sfarsit am observat o scadere drastica la numarul de citiri, atat in ceea ce priveste blogul propriu (nu ca as mai fi scris in ultima vreme) cat si atunci cand vine vorba de blogurile pe care le vizitam.

 

Eu unul m-am trezit abia acum sa caut un substitut pentru reader-ul defunct, asa ca m-am gandit sa postez niste alternative pentru cei care nu mai folosesc feed readers pentru bloguri, desi poate ca au facut-o in trecut.

 

1. Feedly. E pagina pe care am ales sa o folosesc. Destul de simplu si curat. Trebuie mentionat ca lista de bloguri poate fi importata (atat timp cat aveati un back-up de la feed reader-ul vechi), dar asta cred ca se aplica la toate site-urile de acest gen.

2. The Old Reader. A fost conceput in ideea unei replici fidele a vechiului Google Reader. Suna foarte hipster-friendly.

3. Curata reader. Pentru cei carora le plac multe spatii albe pe ecran.

 

Avantajul acestor site-uri este acela ca va puteti loga direct cu contul de Google. Asa ca alegeti un rss reader si adaugati si blogul asta pe lista.

 

Alin

One thought on “Feeds”

  1. eu folosesc ‘lista de lecturi’ de pe blogger, desi magaria aia nu te lasa sa mai scoti din ea nimic, niciodata, chit ca juma din blogurile alea nu le-ai citit de mai mult de 2 ori. 😦
    Bine ca exista totusi !

Leave a Reply

