Bookfest (better late than never)

Am ajuns de-abia azi la Bookfest, desi a inceput pe 6 (am avut examen vineri, cam asta ar fi motivul pentru care am fost in weekend). Destul de multa lume, cum era de asteptat, cateva discutii, cateva lansari (din cate am inteles) si cateva carti cumparate de la Polirom (desi ar trebui sa mi le dea pe gratis pentru cat free-publicity primesc cu bookblog).

Am ajuns acolo pe la 12 si i-am intalnit din start pe Andrei si pe Gabriel, care se pregateau pentru “Campania de promovare a lecturii” la standul Cotidianul, discutie care trebuia sa apara azi la Realitatea (nu stiu detaliile). Cand m-am intors la stand aparent se terminase, asa ca nu am aflat despre ce s-a vorbit (bookblog si carti banuiesc).

In schimb, la standul Tritonic era cea mai mare densitate de lume (aparent). Jen era acolo (ca intotdeauna), desi cauta posterul cu Bob Dylan de la Editura All. L-am vazut si pe Marian Coman, care se pare ca avea deja un link aici pe blog, si pe viitorul scriitor de talie internationala, cu sediul central la Braila, Robert (n-are niciun site, e ca o fantoma a internetului).
Mai era acolo si Alex Popa, extaziat dupa niste carti vechi – vintage collection (are un topic despre coperti aici ).

Revenind la carti, singurele care mi-au captat atentia (in afara de titlurile pe care nu le-am citit de Marquez, de la ed. RAO, pentru care ar trebui sa amanetez aurul ca sa le pot cumpara) au fost cele de la Polirom (asa cum se vede in poza de mai jos – click).

Doua cuvinte despre carti:
-Cartea lui Fowles am cumparat-o la recomandarea expresa a Ioanei, dupa ce am citit Colectionarul.
-Lolita am luat-o la recomandarea indirecta a Anei, care i-a facut o recenzie frumoasa pe bookblog.
-De Italo Calvino am auzit de la Robert (care mi-a promis un alt volum pe care l-a furat insa Cristi si sunt sigur ca isi doreste sa isi faca timp in program sa il si citeasca).
-Rushdie si Vonnegut sunt acolo datorita intalnirii mele anterioare cu alte carti ale lor.

Cam atat. Ma intreb cand va fi urmatorul festival de carti (sper sa mai fie vreunul undeva pana la Gaudeamus).

Alin

9 thoughts on “Bookfest (better late than never)”

  1. finu, chiar voiam sa citesc Lolita – good job!

    Cred ca o sa-ti placa The Fith Head of Cerberus, e un gen de SF care mi-a adus aminte oarecum de stilul lui Hobb, din primele carti Farseer. Il termin maine si ti-l dau zilele astea daca vrei.

  2. un pont pt tine, Alin (fiindca nu esti singurul care a facut free-pub Polirom-ului): daca esti devoted Polirom precum sunt eu, asta e singurul stand de la targurile de carte ce tr. evitat! :)- pt comenzi pe site-ul lor de cel putin 10 carti/an de la ei (=putin, avind in vedere cate titluri interesante au)devii membru al “clubului de carte P.” si ai 30% reducere din orice viitoare comanda, indiferent de nr-ul ce carti! :)))
    (nu, nu lucrez la ei, ba chiar din contra, ca-n bancul ala : nu iau bani de la ei, le dau eu! )
    Enjoy the… silence of the written words si spune-ne apoi cum ai gasit cumparaturile de la Bookfest!

  3. nu stiam de chestia cu reducerea dupa 10 carti cumparate odata cu intrarea clubul lor de carte. asta ma face sa ma gandesc sa iau doar de pe siteul lor pe viitor.

  4. foarte buna alegere magicianul…e una din cartile mele preferate…sa ne spui ce parere ai!cat despre polirom eu cumpar numai de pe site ul editurii pt ca pe langa oferta celor din clubul cartii mai sunt oferte de carti la 1 euro si oferte saptamanale cu 30% reducere la anumiti autori…

  5. probabil o sa scriu despre ea pe bookblog dupa ce o citesc (nu stiu cand o sa se intample asta)

    toata lumea imi spune asta despre polirom. ma simt pe dinafara 😦

Leave a comment