It’s hard to keep track of you falling through the sky

The National fac muzica inca din 1999, dar, cum se intampla adesea cu lucrurile grozave, nimeni nu-i baga in seama.

Ultimul lor album, Boxer, a fost lansat recent, si s-a bucurat de o receptie critica favorabila (din partea unor critici importanti ca acest blog, sau unii mai putin importanti, ca pitchfork), dar notele mari nu garanteaza ca o sa vinzi ceva.

Nu sunt foarte multumit de video-ul acesta, dar unul mai bun nu am gasit.

The National – Fake empire

Cristi

Author: Zak

I am a (unemployed) freelance journalist / rockstar, living in Bucharest, with a supernatural entity called kitty. I write things, and when I don't I usually sit in a cafe and recall my part in the Crimean war. I kick ass in the morning and take names in the evening, and sometimes chew bubblegum, but I'm all out of gum now. I am also an international online hockey player, famous argentinian polo champion, and football manager hall of famer. I can fly.

Leave a comment